Friday, April 20, 2012

Office Yang Kelat

selamat pagi jumaat semuanya. kebelakangan ni malas betol nak update blog ni. sebabnya ada satu app ni kan die link dengan facebook,twitter,tumblr,foursquare. banyak kan die link. kalau la app tu boleh link dengan blogspot skali alangkah bahagianya hidupku ini tidak perlu bersusah payah mengupdate blog yang sudah usang ini. nak tau apa app yang canggih manggih tu ? tu la INSTAGRAM. harini kan nak bercerita tentang keadaan office yang sangat cantik ni. mari menjengah office yang kelat ku ini. 

ini pandangan dari tempat aku duduk. keadaan office yang sangat besar pada aku sebab aku seorang je yang dok kat sini. meja kosong depan ada 2. sebelah meja aku meja GM, tapi die jarang la duduk lelama kat office. sekejap je, sebabnya die handle Malaysia dengan Singapore. jadinye memantau sekejap2 je la kan. totally aku seorang je yang kat office ni.

ini pandangan meja aku. cantik tak.heeee.. ala cakap je la cantik, sebabnye aku memang nak suruh cakap cantik.simple je. meja pon x bape nak besar. kang bebanyak letak,file nak buat keje susah pulak nak meletakkan nye. telefon canggih manggih tu aku sorang je yang pakai. wallpaper pc yang comel tu donlod dari google. cantikkan. boleh merehatkan mata. kekonon la kan.


yang ini pulak gambar drawer aku yang aku baru kemas la. kalau yang berselerak memang mintak hampun la nak ambik gambarnye.angkerrr.kalau dah kemas cantik boleh la amik gambo kan.ok sekian merepek untuk tajuk office entah ape-ape ni.heeee


No comments: