Tuesday, January 08, 2013

eMall by Karangkraf

eMall, changing the way you read! Latest product brought to you by Kumpulan Media Karangkraf. senang kan sekarang semuanya di hujung jari. bayar pakai online. terus boleh baca novel atau apa saja majalah yg kita suka dekat handphone. sangat2 canggih kan sekarang. teknologi menyenangkan kita.


semenjak kegilaan drama bersiri Adam Dan Hawa. aku menjadi gila mencari semula novel ini. padahal dulu dah penah baca pon. selamat eMall menyelamatkan. hanya dengan RM9.90 aku boleh baca novel ini semula di handphone.



antar buku dan bahan bacaan yang aku dah beli melalui eMall. semuanya boleh dibaca melalui android dan appstore. senang je kan sekarang.



tiada juga masalah untuk seseorang itu belajar masak. sangat banyak resipi untuk dipelajari. buku ini hanya RM3.90 sahaja, murah kan. macam2 jenis resipi ade dalam ni.



salah satu buku motivasi kesukaan. Rawatlah hati. memang banyak memberi panduan dan pertanyaan soal jawab yg memang kita akn musykil selalunya. memang cmtu la selalu kan. heheheee.



akan datang drama Sehangat Asmara ganti drama Adam Dan Hawa. aku dah abis baca jugak. sangat seronok dan menarik cerita ni. karya Aisya Sofea memang selalunya akan menyengat.

Terbaru aku beli Setia Hujung Nyawa. drama kat tv3 pukul 7pm setiap isnin-kamis. seronok tengok cerita tu. best jugak. sweet je. dah beli jugak melalui eMall. tapi belum abis baca. Akan diusahakan untuk tamatkan pembacaan. seronok membaca dlm hp kan. sebab kat mana2 memang boleh baca.

MEMBACA JAMBATAB ILMU

sesapa yang nak donlod pastikan hp anda Android dan Appstore ye. boleh pegi ke website ni. semua bahan bacaan ada. antara nak dengan taknak je membaca dan membeli. menjaga alam sekitar. tanpa ada kertas dan buku. harga juga jauh lebih murah dan jimat. sampai 50% perbezaannya. jom install kt henpon pastu beli bahan bacaan yg disukai.

http://emall.karangkraf.com/


No comments: