Wednesday, January 02, 2013

Selamat Kembali Ke Sekolah Kakak,Najmi & Acun

hari ini bermulanya sesi persekolahan untuk tahun 2013 kan. pagi ni best tengok timeline dekat pesbuk sebab mane yang bergelar emak dan bapak sibuk menyiapkan dan menghantar anak ke sekolah. comel je kan. suka tengok. untuk ada pesbuk ni. inilah kebaikannya, kita boleh tau apa perkembangan saudara mara baik yang kecik atau yang dewasa. 



ini anak buah saya Siti Nur Zahiran binti Khairul Anuar. gambar ini diambil dari pesbuk bapaknya a.k.a abang saya. comel kan. kakak baru nak masuk darjah 1. die sekolah dekat sekolah tahfiz. harap2 kakak menjadi hafizah yang cemerlang. insyaAllah. cik combie doakan untuk kakak ye.


comel je tengok kakak pakai jubah. yela masuk sekolah tahfiz kan. mesti la kene bercomel2an dan menutup aurat. suka tengok muka kakak. ada nur disitu. hahaha. dak kecik dah pandai kai tudung. makciknye?? jeng.jeng.jeng.


biasalahkan sesi persekolah hari pertama mestila ibu bapa risau kalau anaknya buat hal kat sekolah. tapi nampaknya mcm tidak untuk anak buah saya. sepuluh markah untuk dia. nampak muka gedik je. suka la tu nak sekolah kan. dapat jumpa kawan. lama dah bercuti mesti dia dah rindu nak ke sekolah. belajar rerajin ye budak comel. cik combie sayang kakak.



mari ke cerita budak najmi dengan acun pulak. comel jugak budak ni pegi sekolah arini. sekolah kemas. ensem kemain si dak najmi ni. comel je kan. 


acun muka macam takot je. baru 4tahun kan. ok la tu najmi boleh jaga acun. ada jugak kawan. semoga bersekolah dengan rajin dan bijak ye semuanya. 

tetiba teringat pulak zaman sekolah masa kecik2 dulu. lama dah meninggalkan zaman persekolah. dulu tadika kemas je. sbb tu yang paling murah dan paling dekat kan. aku siap 2tahun lagi dekat tadika kemas. nak pandai dan genius la katekan. hehehe. rindu pulak zaman kecik2. rindu sesangat :)

sumber : Pesbuk Abg Elo dan Pesbuk Noey

No comments: