Tuesday, July 10, 2012

Selamat Pengantin Baru Ani & Suami


sepertinya berlumba-lumba orang buat majlis kawin sebelum menjelang bulan ramadhan kan. yela, nanti tahun ni kan beraya dah ade pasangan. dah ade laki. dah ade bini. tak gitu. heee. minggu lepas, sorang lagi classmate aku,sekampung lagi sudah melangkah setapak kehadapan sudah menjadi isteri orang. tapi kali ini aku pegi majlis dengan emak je. yang lain masing-masing ade agenda tersendiri. dalam pegi dengan emak je, selamat berjumpa dengan kengkawan. dapat jugak mengajak dorang bergambar. namanya pon memang suke bergambar kan. pakai sauk je sume orang diajakkan bergambar. tahniah combie ! heee



tengok la manis je kan pengantin ni. ani ni orangnye kecil molek je. baju cantik. muke cantik. sempurna la nampaknye. cantik warna baju ni kan. hijau emerald ke gitu la nama die. bukan pandai no nak cakap jenis warna. yang tau hijau nye cantik. asalkan tak buta warna sudah la.heee. selamat pengantin baru untuk ani dan suami. semoga dapat melayari bahtera rumahtangga dengan baiknye. semoga kekal hingga ke syurga. dan dikurniakan zuriat yang comel-comel mcm aku. hehehe. tahniah dari aku tau



segmen terakhir sebelum pulang. mestila jejak kasih kan. ni semuanya classmate aku masa form 5 tahun 2005. dah lama rupanya kami meninggalkan bangku sekolah. terasa rindu pulak. boleh tak nak sekolah semula, tapi xnak belajar, cuma nak jumpa kengkawan je. heee. mau kne hempuk dengan cikgu jawab cmtu kan.heee. yeay. suke jumpe kengkawan. minggu ni syukur pulak menyusul nak kawin. gasak la budak oi sume nak kawin. nak belaki nak bebini sebelum raya. hahaha... kbai. :)