Saturday, November 05, 2011

30.10.2011 - Selamat Bertunang Khairul & Norny

selamat pagi semuanya.rasanya macam lambat je aku kua kan entry ni. sebabnye dah lame kat draft je.nak publish asek x abes menulis je.heee.. mintak maap la ye..

30.10.2011 adalah tarikh keramat untuk abang aku ujang yang selamat bertunang dengan pilihan hatinya Norny Yusnita binti Jening. kalau semua perasan,tunang abang aku ni dulu penah masuk program realiti kat astro Mari Menari musim ke2..MM NITA...tapi die dapat no 2 je. orang nya cantik,sopan,comel,kecil molek..sangat bertuah la abang aku...

abg aku ni dapat org jauh ok.. nun ke bumi borneo sane,Kota Kinabalu,Sabah..alhamdulillah semuanya berjalan lancar.5 hantaran dari pihak lelaki berbalas 7 hantaran dari pihak perempuan.majlis nya dilakukan pada malam hari.selepas isyak.ok isyak diorg pukul 7lbih ye..sangat la awal kan...ok rasanya sudah melalut panjang lebar..jom layan sikit picture yang aku attached kan kat sini.. layan... :)

acara menyarung cincin merisik oleh ibu saya.kemain lagi makcik senyum nak dapat menantu ea..suke la tu.suke berjalan ke sabah kan.heeee... :)

ni pulak acara menyarungkan cincin tunang oleh makcik aku.ni kirenye merangkap mak angkat kepada ujang la.die yang jage ujang dari kecik.makcik ni pon boleh tahan suke berjalan.x benti2 berjalan :)

wajah suke selepas cincin disarungkan.selamat dan sah menjadi tunangan abangku..jangan notty ye norny.kamu ni bercinta jarak jauh :)

sah menjadi tunangan orang :) sila jangan nakal ye kamu berdua.alam bertunang kate org memang payah.lagi pulak kamu ni berjauhan..alahai..kalau aku x sanggup.. chaiyok2 !!

si norny ni lain pulak mukenye lepas mekap.lebih suke die tanpa mekap.nampak natural beauty je gitu kan.dah org memang cntik,mekap ke x,sah la cantik jugak. :)

ok ni bergambo mengalah kan org dah nikah ea.mengade lebih mereka berdua ni.heee.. tp suke.sebab aku la yang melayan kan mereka mau bergamabr :)

jeles la.si abg aku ni pon dapat cincin jugak.gedik kan.hee.tp cntik jgak la.yang untung norny la,sampai dua cincin die dapat.heee :)

kemain suke lagi kan dapat tunang.. :)

ok yang ni bagus,macam wajah2 orang innocent gitu kan.. :)

posing..posing..posing..

again posing mengalahkan org dah kawin.heee.. :)

antara kawan-kawan abang aku yang hadir memeriahkan hari pertunangan kawan nye..nina,taqib,nana,sya,put,am,sarah

masa untuk aku pulak amik berkat bergambar bersama mereka.
love u both :)

sesi bergambar dengan family belah lelaki.cume abah je xde mase ni. tengah bebual agknye kot...kami memang hantu bergambr,memang pntang di ajak.hee :)

freestyle pule ye.abes yang tua pon di suruh buat peace! tapi memang sporting la long ne ni..heee.abes sume orang gelak.happening giller :)

red vs black.hee.ni la adik beradik perempuan belah perempuan.diorg comel2 ok..kami? lu pk la sendiri..heeee

masa bergambar bersama family belah perempuan pule.cantik sume all black. :)

again bergambar bersama family perempuan.ade yang berduru belakang ujang tu memang confirm la xnmpk mukenye ea..songkok nye tinggi :)

 p/s: kepada my lovely brother,ujang.. ko jangan mata keranjang pulak mencarik yang lain.jage je la tunang yang ade ni. dah la cantik,lawa,serba serbi la lengkap dan sempurna.korang ni bercinta jarak jauh,jadi kene tabah kan hati,cekalkan hati tu...harap2 korang sampai ke jinjang pelamin la ye..sentiase mendoakan kebahagiaan kamu berdua.. love u la... muahhhxxx...



No comments: