Friday, November 25, 2011

Selamat Ulang Tahun Sayang | 24tahun

yeay ! akhirnya tiba jua hari rajin ku untuk meng"update" blog. lama x ye aku meninggalkan blog yang agak boring ini.hehe. ok,sekarang aku dah ada cerita baru hari ini untuk di kongsi. sila abaikan jika selepas ini entry nya akan tunggang terbalik susnan nye. banyak lagi yang belum aku publish. ni sebabnya mau mengejarkan tarikh 25/11/2011 hari ini.heee.. jadi nye aku terpaksa gagahkan juga untuk menulis la ye...

semalam, 24/11/2011 tercapai juga la hasrat di hati untuk membuat surprise birthday untuk chenta aty aku.. kelebihan mempunyai kawan yang menggunakan BB reramai kan. jadinye semua ku ajak berkomplot. plan untuk surprisekan bithday party encik acet ye.. simple je pon birthday party nye. kami celebrate kat diva karaoke,aku beli kan die kek. tu jek.tp memang surprise la sebab tuan empunya badan xtau kan.hehe..kebetulan die merajuk manje la pulak dengan aku kan.jadinye bagus sangat la ni.. :)

encik kekasih saya terharu ye semalam kami buat surprise untuk die.dan die pon mengadu sepanjang 24tahun hidup,ni la firts kek yang die dapat.alhamdulillah rupenye 1st kek die tu dari aku.syukur.hee..dan pertama kali kot sepanjang 6tahun kami kenal semalam la aku orang yang 1st skali wish untuk die dan buat surpise party untuk die..yeay! berjaya juga jadi orang yang pertama setelah 6tahun.syabas combie.kami berjaya.heee..

yela,sebelum ni kan belajar.malas nak buat surprise2 ni.hee.dan aku asik tetido awal jek time birthday die.jadinye memang x sempat la nak jadi orang yang pertama wish kan..heeee..

TQ yang tidak terhingga kepada ijan,alil,leo,pudin,raffi,zai,ain,kupang,pali,lokman,wan sebab sama-sama meraikan surprise ni untuk chenta saya.terima kasih sebab beri kerjasama yang sangat best.sayang korang semua.pasni aku dah boleh pk kan ape pulak untuk tahun depan..huhuh.. lambat lagi la... !!!!
ni la kek express yang aku beli untuk birthday boy.heee..petik kata-kata dari aristotle la sekejap je.heee.mintak maap.... :)

kami..comel x :)




No comments: