Wednesday, November 16, 2011

Selamat Pengantin Baru Alil & Ijan

selamat pagi. oleh kerana kurang kerajinan untuk mengupload dan membelog kat blog ni. ni je yang aku mampu bagi untuk arini. nanti akan ku bagi lagi untuk tatapan semua. lagi gambar kat fb aku tau. 

selamat pengantin baru untuk alil & ijan. majlis nikah yang berlangsung pada hari jumaat 11.11.2011 dengan sekali lafaz sahaja mereka berdua sudah bergelar suami isteri. alhamdulillah semuanya berjalan lancar walaupun hujan rahmat turun dengan lebatnya mengiringi majlis mereka. selamat la buat kat dewan kalau buat kat uma memang susah sikit la ujan-ujan ni kan.. ape-ape pon mereka sudah selamat. aku tumpang gembira dengan perkahwinan mereka. biase la aku kan matchmaker mereka. haaaa... (xdapat komisyen pon,dapat pahala insyaAllah)..

layankan 3 je gambar yang aku upload ni. akan datang kalau ade kerajinan akan ku upload lagi untuk tatapan semua. enjoice :)

credit gambar dari : SkyWalker.

ni mereka semasa upacara nikah di langsungkan.cantik kan baju nikah mereka.warna yang menarik.tetibe terus rasa macam nak terus kawin je.heee :)

ni masa majlis bersandingan mereka.baju pon sangat cantik.teruja sungguh busana persalinan mereka.pandai mereka pilih baju kawin.cantik sangatn :)

p/s: sila tiup-tiup dan doa kan untuk adik alil kawin pulak ea dengan aku.haaa.. (kegatalan tahap maksimum)...sabar,jgn gelojoh... :)


No comments: