Wednesday, July 11, 2012

Luncheon Bersama Emak & Mayang

nampaknya bulan julai membuatkan ku semakin hari semakin rajin untuk update blog yang sudah lama bersawang ni. entah apa mimpi pon aku tak tau. sebabnya tangan ni seperti menari-nari asik nak menaip sajorrr.. ok ini kejadian sebentar tadi. makin hari makin awal kan aku update blog. tengahari tadi dengan emak dan mayang pegi bank. biase la urusan paduka baginda sebentar. nampak nya kami bernasib baik sebabnye nombor giliran xramai. jadinye terus berdesup membuat urusan bank. selesai je, terus menuju ke KFC tanpa berlengah lagi. yeay !! makan KFC seyh tengahari ni. 


sebenarnya tadi pagi perut tersangat la sakit. berapa kali asyik ke tandas je untuk membuang toksik dalam badan. kemain penat sekali. padahal pukul 5pagi tadi aku bangun untuk bersahur. alamatnye tidak puasa la hari ni kan. dek kerana sakit perut yang teramat sangat. pukul 10 pagi aku sudah berbuka. mengalahkan bebudak kan puasa nya. nak buat cmne, kang mudarat pulak kang susah. heeee 


kemungkinan misi untuk berpuasa akan aku teruskan kepada esok dan lusa. selepas itu akan tamatkan puasa ganti yang berkurun lama baru nak ganti. minggu depan dah nak ramadhan baru nak berganti la kan. ok la ek, dari x ganti langsung. panas berdenting, kami pon nak luncheon dekat tempat yang ade aircond la. baru menikmati makanan dengan baiknye.


masa puasa pagi tadi kemain lagi sakit perutnye kan. skang ni sihat walafiat pulak sebab dah dpt KFC. sakit perut pon hilang. nipu je si combie ni. huhuhu. kami luncheon bertiga je. sebabnye kami berdua halfday dan emak tutup kedai arini. handal tak ?? 


ok mari layan lagi gambar yang dekat bawah ni. sebab dah xtau nak membebel kan ape lagi. layan :)
 

mayang kate aku dah itam koreng. kuang ajo punye adik kan. tp memang perasan la sudah itam. tanned tanned warnenye kan. ala, xpe la. itam itu kan menawan dan manis. 


2 comments:

Norlela mohd ali said...

mak awak awak x bukak kedai ker

combiemohtar said...

lela - tak la.. ade urusan paduka baginda.hehe