Tuesday, January 15, 2013

Shaklee GLA Complex



bermula minggu lepas, saya adalah salah seorang pengguna produk Shaklee GLA Complex. langkah penjagaan awal untuk diri sendiri. untuk kesihatan sendiri kan. bagus sebenarnya produk ni. terima kasih kak long sebab memperkenalkan produk ni. orang dekat senang la nak membeli kan. baru 4hari menggunakannya. setakat ni blm ada apa2 kesan lagi la. terlalu awal utk aku bagi testimoni kan. harga aku beli dengan Kak Long RM73.00 ada 60softgels. tahan selama 2bulan kalau memang disiplin je makan setiap hati sebiji. setakat ni belom pernah skip lagi la kan. insyaAllah akan meneruskan untuk kesihatan diri.

meh aku tepekkan kegunaan dan kelebihan produk yg aku makan ni :

# Membantu mengawal dan mengatur kitaran haid 
# Membantu meningkatkan kesuburan - for those trying to conceive baby! 
# Melegakan PMS (sindrom pra-haid) - abdominal pain, breast pain 
# Membantu dalam menangani menopus 
# Menguatkan kuku dan rambut 
# Menjadikan kulit lebih sihat dan berseri-seri 
# Membantu menangai ekzema 
# Melegakan simptom akibat artritis reumatoid 
# Mengandungi vitamin E untuk menguatkan dinding arteri 
# Menguatkan imuniti tubuh 
# Memperlahankan proses penuaan 
# Mengurangkan blood-clot yang boleh menyebabkan serangan jantung 
# Mengawal kencing manis dan darah tinggi 
# Mengawal kolesterol 
# Untuk fungsi saraf


No comments: