Friday, January 11, 2013

Dag Dig Dug



Subject xnak kalah. Kemain dag dig dug lagi kan. Permulaan tahun 2013 aku sangat rajin update blog. Betol2 menyahut seruan sendiri nak update blog. Sehari 1entry. Yela tu ko combie. Sampai bila bertahan pon xtau la kan. Kite tengok kan je la.

Sebenarnya bukan nak bercerita pasal entry yg kene update sehari 1entry. Ni nak cerita tadi pegi pejabat pos. Semalam aku dh apply progran ijazah part time dekat open university. Boleh tahan yuran yg sgt mahal ye. Aku try je la mane tau dapat. Dah fil up sumanye. Jadi tadi aku pos laju semua document yg die nak la. Mcm ic, transkrip diploma dulu, confirmatio letter, sijil diploma. Yg penting application fee rm30 ye.

Doakanlah diri ini berjaya. InsyaAllah. Selagi mampu aku nak sambung belajar. Degree part time nk antara target aku utk 2013 ni. Sama2 la berdoa. Kalau niat murni ni memang selalu akan Allah bantu. InsyaAllah.

No comments: