Tuesday, December 18, 2012

Akhirnya Service Bertukar Tangan T.T

Salam hari selasa semuanya. Nampaknya hari ini banyak masa yg telah diluangkan ditempat kerja. siap boleh upload gambar dekat facebook. siap buat YES untuk Victoria's Secret Collection lagi. kelass ke tidak. maksudnya dengan sukacita dimaklumkan hari ini saya bebas. hahaaa. GM saya dengan cemerlangnya sudah pulang ke Singapore morning-morning lagi. saya di office seorang diri. yeeehaaa !!!

Berbalik kepada tajuk yang ingin diceritakan untuk hari ini. Salah satu kesayangan saya sudah bertukar servis. Mungkin sampai disini sahaja la jodoh kita sayang. Apakan daya saya tidak mampu dan rimas untuk menggunakan sampai 2. Kelass. Cakap nak gempak kan. Sebenarnya aku nak cerita pasal henpongg aku. Dalam lingkungan sebulan camtu la aku sudah memakain iphone 4s. henpongg lamaku BB bold2 masih digunakan lagi. Memang dari dulu kalau beli iphone nak diberikan kepada si omak bb aku tu. Akhirnya semalam servis betul2 bertukar tangan.


inilah rupa bentuk bold2. itu sahaja yang mampu. sebelum ini aku pakai bb storm. tapi macam payah je. sebab battery asik drain je. setahun jugak aku pakai storm tu. at last, bertukar kepada bold2 ini. hampir setahun jugak jangka hayar bold2 ini aku pakai. condition sangat tiptop dan memang save battery pada aku berbanding storm yang dulu. bayangkan aku bukak facebook,twitter segala battery tetap lambat la nak turun. cap jempol untuk bold2 aku. walaupon sekarang sudah sampai ke bold5 kan, xpe condition bold2 aku ni memang sangat cantik lagi. sebabnya sepanjang tahun aku pakaikan dia baju. memang tidak kotor,comot dan calar la dia kan. selepas copy segala bagai dari bb ke iphone, aku dengan rela hati menyerahkannya kepada omak. sayang nak jual. dari trsimpan baikla bagi emak pakai. kelass, emak ada 2bb sekarang. handal makcik sekarang ni.



dan inilah kesayangan baru aku. akhirnya hajat untuk memilikinya tercapai. sebenarnya tercepat sikit je. kalau tidak dah boleh sambar iphone5. tapi xpe, still sama. dan sangat suka dengan kesayangan baru saya. semoga awak akan menjadi teman hidup saya sampai akhirnya ye. be nice bersama saya tau. sy akan jaga awak dengan betol dan baik. dah kenapa aku bercakap dengan iphone sendiri. nak mampos ke dah buang tebiat. haha. ok, comel tak kesayangan baru ni?? tak larat dan malas nak pakai sampai 2henpongg, jadi bagi la emak kan. sayang emak. insyaAllah kalau ada rezeki lebih nanti kita beli henpongg baru untuk mak ea. skang ni jaga budak itam tu dulu. yeay !!!

sebenarnya sedih berpisah dengan kawan BBM saya. ramai dah kawan BBM. itulah kawan gossip, itulah kawan mengacau kalau memalam xboleh tido. itulah semua. tapi xpe, dengan iphone tetap boleh berhubung dengan percuma. kita ada whatsapp. yeay. sukanya... Hujan dan turun dengan lebat sekali. Ok bai. Dah tak tau nak nak tulis apa. Sekian.

xoxo,
combiemohtar


No comments: