Friday, May 31, 2013

Happy Birthday Puan Ezzani Yang Ke-25


selamat pagi. sesungguhnya sungguh banyak sekali entri yang tertangguh. hati ini membuak untuk menulis. tapi tetibe datang kemalasan nye memang menangguh semuanya. sebelum post entri yang lelama. mari post entri yang paling baru. baru pon xbape nak baru sangat la. semalam punye cerita. 

semalam adalah birthday Puan Ezzani. bff saya. kami memang sama bulan kelahiran dan sama tahun kelahira. aku 24.05.88 die pulak 30.05.88 jadinye aku tua sikit la kekdahnye. hehehe... semalam kekonon nak post ape ek. xtau nak buat aku. aku kumpul je la gambo dengan die. pastu wish. kelasss tak. hahaha. dekat office xtau nak buat ape. itu je la yang termampu. akhirnye si besday girl terharu. jadilah nak. nanti kita kua saya banje awak ye. 

marilah memulakan ucapan bagi bulan mei yang sudah ke penghujungnya ini. Happy Birthday kepada kawan baik saya Puan Ezzani. semoga kamu sentiasa dilindungi Allah. dipanjangkan usia, dimurahkan rezeki yang halal dari Allah dan sentiasa sihat dan bahagia selalu. semoga segala apa yang diimpikan tercapai. love u so much. dia adalah pendengar dan penasihat yang paling baik untuk saya. sangat memahami saya. mendengar dan memberi nasihat tanpa rasa jemu. bagus kan kawan mcm ni. semoga kita berkawan sampai akhir hayat. insyaAllah. cecepat la dapat baby. nak dukung anak ko. hahaha... 

 

No comments: