Saturday, August 02, 2014

Kau Racun Hidupku

Salam,

Selamat hari raya. Mungkin belum terlambat utk aku ucapkan selaamt hari raya. How's ur hari raya celebration?

Tetibe mcm rasa teruja nak menulis. Tp subjek sedih kan. Yes. Saya sedang bersedih. Org buat sy mcm sampah. Mungkin sendiri terlampau emosi atau memang betul dianggap cmtu. Nak bersumpah xnak la. Nanti sumpah makan diri sendiri. Tp sangat tidak patut buat saya cmni. Mcm sy ni xde perasaan pulak dibuatnye. Yg penting die dh jadi racun pd aku.

Nak cakap banyak pon xguna. Hati ni makin lama makin sakit. Itu je yg nak cakap.

Will update later. Mood menulis sudah sampai. Tunggu blog ni akan jadi spam utk korang. Hahaha

Btw Selamat Hari Raya.

Sy maafkan segala kesilapan sesiapa sahaja yg dh buat salah dan dosa pada sy. InshaAllah balasan itu dtg dari Allah. Bukan sy. Sedarlah akan kesilapan sendiri dan perbaiki peribadi supaya tidak riak dan iri hati. Aminn

Doakan perjalanan hidup saya ini sentiasa dipermudahkan oleh Allah.

Lover,
@combiemohtar

Sent from my iPhone

No comments: