Tuesday, May 19, 2009

Intersesi pon bermula...


harini adlh hari ke2 aku intersesi...
penat la amek intersesi ni...
aku amek 2 sbjek...
taxation n investment...
tu la pdh nye org yg xclear paper kan...
tp pas intersesi ni aku harap aku lulus la...
sbb aku nak grade...
hehehe
doa2 kan le aku ni yek....
slmt la harini klas sgt best..
aku tak ngntok lngsung.klu tak aku mesti dah tersengguk2..sbb tdi 1 klas theory n satu klas lagi clcltion...
so xde la aku ni keje menangok jek kan...
kire ilang la ngntok aku ni....

yg pnting aku akan trus berusaha utk lulus dgn cemerlang nye dlm intersesi ni....
dah la byr yuran mhl...1sbjek rm200
kolej lagi la cekik darah...rm105...
melayang duit aku 5ratus...
tu la akibatnye org yg x clear paper kan...

ape2 pon korg doakan la aku ni lulus dgn cemerlang ye.....
amin....




4 comments:

tazz said...

rileks la combi. manusia biase melakukan kesilapan. ececeh ayat aku takleh blah. hehe. goodluck combi. aku ni tgh menggigil dok kat umah tgu result. risau seh maf aku. huhu

encik aidil banting said...

gud luck...menari senang2 je ko buat...amek intersesi xkn x leh lulus kot...hehehe!grad on time k!

Harmoine Granger said...

aku pon tkut gak...
hrp2 lulus la sume paper aku kan...

Harmoine Granger said...

sememangnye tocau adlh budak yg pling jahat kat dunia ni...
suke perli aku....
kuajaq punye budak...