Monday, July 19, 2010

Lepas Rindu

Day: Monday
Date: 19 July 2010
Time: 10:50pm
Place: Home

Aku baru jek balik dari jumpa die. Name je kami duduk dekat. Umah dekat, tp jarang jumpe.
2 hari yang lepas dah plan dah nak jumpe, tp tibe2 kawan2 die ajak gi Melaka. Tak pe la nak wat cmne kan, kawan2 mmg penting untuk kite. Aku tak kisah pon. Then semalamnye nak jumpe pon terpaksa cancel jugak, sebab die sampai lambat balik dari Melaka. Malam tu jugak aku pegi melawat mak kawan aku nazak. Kesian,sedih pon ye jugak. Aku pegi melawat dalam pukul 8.30pm semalam. Aku balik dari umah kawan aku dalam pukul 10pm.
Tibe2 pukul 11pm aku dapat call dari kawan aku, mak die dah meninggal. Innalillah. Semoga roh mak Azizah binti Md Radzi ditempatkan dikalangan orang2 yang beriman. Di harap jugak rohnya aman di sana.

Malam ni umah kawan aku ade buat tahlil untuk arwah mak die yang baru kembali ke rahmatullah semalam. Tp aku xdapat dtg. Ade hal yang tak dapat di elakkan. Tp malam ni jugak aku jumpe Abdul Rashid bin Abu Talib. Tula setelah 2hari baru la jumpe dengan die. Bayangkan 2hari dah plan nak jumpe tp xdapta2 kan. Akhirnye dapat jugak jumpe sayang aku..Hihihih..

Walaupun sekejap tapi aku puas jugak dapat tengok muke die. Sekejap pon jadi la janji dapat tgk muke die. Orang kalau tengah bercinte gini la kan. Tgk hari2 pon mmg xpenah jemu. Lagi la kalau tgk jaran2. Lagi la rindu menggunung. Sekarang ni mood aku ceria. Sebab dapat jugak jump die.hihih

4tahun lebih bersama die aku tak penah bosan and jemu pon. Sayang kat die sangat2.
Love u sayang. Harap2 mimpi yang indah2 la malam ni. K la nak chow dulu. Bubye.


No comments: