Sunday, July 18, 2010

Nokia 5800 Express Music

Day: Sunday
Date: 18 July 2010
Time: 01:04 am

Place: Home

Impian hanya tinggal impian la jawabnye. Padahal bukan la ribu2 pon harga hp yang aku nak ni,sbb die cantik/smart/xberat/sdp pegang. Tp nak wat cmne kan,dah xde duit nak beli die. Jadi adik aku yang ade duit dah beli dah si makhluk hp ni. Aku terpaksa hold la dulu, memandangkan banyak sangat duit yang nak di gunakan untuk yang lebih penting. Yang penting hutang. Xpe la wahai hp, aku tunggu ko turun harga lagi la baru aku beli ko. Skang ni pakai hp buruk jek la dulu.

Sangat2 pening pk kan banyak bende nak kene settle kan. Kadang2 tension jugak jadinye. Tp nak wat cmne kan, sumenye penting & tanggungjawab aku. Aku kene la settlekan jugak.

Doa rezeki murah jek la wat mase ni di samping berusaha. Kene pk cara untuk dapatkan extra money.hihihi..
Tula dugaan kan namenye. Kalau pk kan pasal duit/money/wang memang tak akan habis. Bek aku tido..


No comments: