Friday, January 21, 2011

Berakhirnya Episod Cinta

akhirnye aku kembali "single"..
selepas 4years,2months,3weeks,1day..
tarikh 20.1.2011 menjadi tarikh keramat buat aku..
aku kembali single..

xbyk nk ckp,cume mgkin ni jalan yg trbaik..
mgkin ade hikmah di sebaliknye.
klu syg x semestinye bersama kan..
klu jodoh x kemane kan..

29/10/2006 - 20/01/2011
tu jek mase yang kami spent bersma..
trlalu byk kenangan kami kongsi bersama.
byk yg indah dari yg duka.
tapi segalanye dh di tentukan..

kadang2 ape yang kite rancang x semuanye kite boleh capai
kadang2 ape yang kite impikan x semuanya tertunai
kite hanye mmpu merancang
tp semuanya dh di tetapkan oleh-NYA

redha dengan ape yang berlaku
ikhlas dgn keputusan ni
walaupon berat,tp mgkin ini jek la jalan yang trbaik
kite still boleh jadi kwn..

hilang org yang kite cinta & sayang
tp dapat sorg kwn baru 
segalan nya dh ditentukan

to Abdul Rashid Abu Talib:
-terima kasih sebab pernah bahagiakan saya
-terima kasih atas segalanya.
-halalkan makan dan minum saya
-semoga berjaya dalam hidup
-cari la pasangan yang baik
-jangan salah pilih kawan
-sentiasa doakan yang terbaik untuk awk


3 comments:

fyza said...

sabar taw bi....mungkin ade hikmahnye yang kite tak tau...

combiemohtar said...

mgkin ade hikmah sume ni kan za..harap2 cmtu la..

Anonymous said...

sbo ae :)