Monday, January 10, 2011

Suka Duka 2010 Part 2

ok.hari ni hari ke 10 untuk tahun 2011 kan.tp aku still nk bercerite pasl suka duka 2010 lagi.boleh kan..hihi..entri yg lepas aku btau psl kerjaya kan.entri kali ni nk btau psl percintaan pulak..hehe..tetibe tergedix lak kan.xpe la.sukati aku la kan..kalau cerite psl ni,mmg sorg jek la yang aku akan citer kan.sape lagi kalau bukan buah hati pengarang jntung aku sorg tu jek la.mmg xbertukar2 dari dulu (setia la kunun)..tp aku mmg jenis yang setia mmg la.untuk 2010,kami dh menjgkau usia 4thun dh.lame jgk tu kan.betapa tekun nye aku dengan si die jek.mmg xde pon beralih arah.bermian cinte dgn org len pon xde jgk.kire mmg setia la.tp dlm2 setia n hubungan ok pon.ade jgk la badai yang melanda kan.klu xde badai xbest lak kan hbgn..

kirenye untuk 2010,mmg byk sket la dugaan untuk kami tempuh.biase la.name pon manusia kan.mesti la ade dugaan & cabarannye.tp kali ni mmg len sket la cabaran & dugaan nye.tp bukan melibatkan org ke3.mmg xde pon org ke3.mgkin masing2 dgn konflik siri sndiri kot,tu yang susah sket tu skang ni.tp wlupon byk dugaan,rse syg tu makin kuat sbnrnye..harap2 bnde ni cepat la selesainye kan..cume harap yang trbaik jek dari yg trbaik.

untuk ni xboleh nk byk komen la.cume nk share sikit2 jek.harap2 tahun 2011 ni kurg la dugaannye.lebihkan senyuman n kebahgiaan..cewahhh..ok la..rsenye dh abes kot nk revise semua yang tahunh 2010..

p/s: mengharapkan kebaikan dlm tahun 2011 ni..sumenye tnpe sebarang dugaan yang besar la..
harap2 la kan... :)



No comments: