Wednesday, September 21, 2011

Sushi, TQ beri aku makan ko !

ini lagi cerita pasal makan. aku ni kalau bab makan aku memang laju je updatenye.hehe.. di sebabkan teknologi sekarang semakin canggih,sumenye terus upload la kan ke fb,twitter.blog jek la kene giat sket nk mmbuatnye.hehehe...

Ok semalam dinner aku di taja oleh Saliha binti Yusoff. mari semua tepuk tangan untuk die. die tnye aku,aku makan sushi ke x. ish,leo ko salah org la tnye cmtu. aku memang hantu sushi sebenarnye. selalu bli yang packing2 jual kat jusco jek la.x penah pon pegi makan dekat kedai sushi nye yang betol. 

dan sebenarnye makan di kedai sushi lagi la masyukk yang tak terhingga. lagi sedap dari yang aku beli packing2 kat jusco tu. yela,yang kt jusco kan dh packing byk2..die dh mcm kering jek la. kalau kat kedai die sndiri ni kan len.fresh jek sumenye kan.

Lokasi Dinner kami ni la kat Sushi King, Jusco Bukit Indah. aku  memang tak penah pon masuk kedai sushi ni. lagipon deret2 kedai die sumenye makanan jenis cmni.jadi nye memang tidak la nk masuk kalau bukan btol2 dengan kaki2 yang suke makan bende ni kan. 

ni la antara sushi yang kami order. bukan men banyak lagi kami order ea. memule sikit2 je amik nye. tp asek tmbh order jek.agknye naik bosan pelayan tu nk amik order kami kot.hehe.. tapi die bekerja boleh jek la layan kami kan. ok sushi nye sangat sedap ye. nnti akan datang aku banje ko pulak ea leo.

ok ni pinggan kami yang dah licin.byk kan kami makan sushi. ni belom cmpur yang si leo tapau lagi.bagi si tunangan nye lagi.memang byk n sangat penuh ye perut. tp memang sangat2 puas hati la.aku ni makan memang pantang la menolak.kate orang rezeki jang di tolak,musuh jangan di cari kan. hehehe...

No comments: