Monday, March 12, 2012

Selamat Pengantin Baru Asyik & Sara | 11.03.2012


selamat pagi isnin untuk semuanya. entri kali ini entri mood orang kawin ye kawan-kawan. semalam pergi majlis kawin asyik&sara dekat pekan nenas. saya mengikut kan encik chenta yang mengajak saya pergi. lagi pon xde pergi kemana-mana jadinye dengan laju setuju nak ikot la.hee. 

sara kecil molek je. tapi lepas mekap die nampak chubby sket. agaknya aku kalau lepas mekap camne la pulak.heee. asyik kemain ensem lagi dengan baju perantin die. tinggi sekali si asyik ni. umurnya sama dengan aku, tapi die dah kawin dulu. macam biasa soalan cepumas dari ayah asyik, bila aku pulak nak kawin. sabar ye pak atan, nnti kalau sudah sampai seru dan ada jodoh kawin la saya ni. heee..

kepada Asyik & Sara, selamat pengantin baru untuk kamu berdua. sama cantik dan sama padan. baru la betul ni kan bagai pinang dibelah dua. sangat sepadan. sara kecil molek. suke tengok muke die. lembut je raut wajahnye. cewahhh. selamat melayari bahtera rumahtangga. semoga kekal hingga ke akhir hayat dan dikurniakan anak-anak yang comel yang soleh dan solehah. amin...

No comments: