Friday, March 29, 2013

My New Baby - Macbook Pro 13-inch

Salam Jumaat semuanya. hari ini mari bercerita pasal baby baru saya. bukan baby yang dikandungkan. tapi baby adalah kesayangan baru. macbook pro baru saya. yeay !!! alhamdulillah nampaknya tercapai juga hasrat dan impian mahu memakai macbook pro ini. yeay sekali lagi.
 

mari bercerita dari awal. bila ye membelinya. owh, kejadiannya hari rabu. 2hari yang lepas. sesaja je memang dh mengidamkannye. tetiba abg aku ajak halfday. tanpa berfikir panjang terus la halfday dan terus menuju ke aeon bukit indah. kedainya nama switch. semua nya menjual barangan apple. ye, apple memang cekik darah. tapi tech die memang susah mau menandingi. memang sangat teruja. 
 

pertama kali aku jatuh cinta dengan barangan apple ni sejak aku pakai iphone 4s, lepas tu bertukar kepada iphone 5 pula. sekarang ini dah macam menggila barangan dia. aku mengidamkan Macbook Pro pula. alhamdulillah termakbul impian ini. dalam pada aku begini, inilah mungkin caranya untuk aku merawat dan menggembirakan hati sendiri. tahniah combie. kamu sedang menambah utang. hahahaaa.



xkisah la menambah utang. yang penting menambah harta sendiri kan. lagi pon memang berguna. walaupon skang ni belom ade windos, microsoft office. tapi xpe. pelan2. sebab nak membeli yang original tu selepuk memang terduduk la jawabnye. yang original je kemain mahal lagi. biase la tu kan. 

aku beli Macbook Pro 13-inc Rm3699.00 terimakasih kepada encik khairul anuar yang sudah membeli dan membayarkannya dahulu. tunggu la aku bayar sikit2 kepada abg aku. yang penting aku dapat apa yang aku nak. itu yang paling penting. heeee. yeay !!!

Macbook Pro 13-inch
Tarikh beli : 27.03.2013

xoxo
combiemohtar






2 comments:

Halimaton Hanafee said...

wah awk makin maju jaya..hehe..tahniah

combiemohtar said...

hehe, terimakasih. maju jaya menambah hutang.