Saturday, December 18, 2010

Membebel Kot???

cuba teka apa yang saya tengah buat.mesti dah tau kan.tengah memanjakan diri dengan blog ni la.hari ini,hari sabtu,sekarang aku dekat office.sedih kan hari sabtu pon tetap setia bekerja.nak buat macam mana,dah memang tu la working hours nye.tapi hari ini half day je.seronok kan orang lain belum bangun lagi.sedap la berselimut pepagi hari ni lagi kan.cuaca sejuk pulak tu.mau nye x sedap tido skang ni..tapi seperti biasa la,hari sbtu mmg kalau keje pon mengular jek la.malas nk wat keje.melayan ape jek yang ade kat tenet ni.kekonon bukak la file kan nk wat keje,tp file punye mukesurat x ubah2.mknenye mmg x wat pape la kan.just wat syrat jek amik file tu.tapi harini mmg malas tahap giller la.bosan..setiap sbtu lak tu keje..xde la kesian bg alternate ke kan.ni sume sbtu di bntainye wrking hrs.mati la gini cik combie oi..

balik pukul 12.30 nnti xtau nk watpe.mb tolong mak kat kedai jek la.nk jmpe chenta aty pon die bukan ade.die gi KL ngn fmily kwn,ade wedding.nyibuk jek kan..hihi..xpe la harap2 die slmt pergi & selamat pulang la.xsbr nk jmpe si die.lame rsenye x jmpe.pdhal baru baru minggu lepas jmpe kan.rsenye mmg dh trlmpau lame la xjmpe.kerinduan yang tramat.cepat la balik ye syg. :)

ha.nak citer malam ni kan final Mari Menari,korang jgn x tgk ek.aku setiap mggu follow.aku suke MM ARIZ.korang pon undi la MM ARIZ ek.hehe..bia die menang kondo mewah tu.jgn bg sesape yang menang melainkan die.muke dh la comel.laki bini best lak tu.menari pon cntik jek..sentiase buat kelainan & magic.sgt suke la.

rasanya dh byk kot yang aku merepek.title yang bosan dh jadi x bosan kot.hehe..ah lantak la.ni kan blog aku.suke ati aku la kan nk merepek ape ke.jnji aku x kacau org kan..yang pnting tolong la cepat masa berlalu.aku nk blik ni..

p/s: sabar menanti kepulangan insan tersayang. :)
Abdul Rashid bin Abu Talib
syg jgn tgk lelame..makin rindu ni.. 





No comments: