Wednesday, March 23, 2011

terima kasih sekali lagi


tahun 2011..baru jek bulan mac,tapi rsenye dh byk kali airmata ni aku buang.dan malam tadi pon aku buang lagi.rase xde mood nk wt keje sumenye.xtau la ape pulak yang jadi lepas ni. banyak sangat dugaan yang aku kene tempuh tahun ni seorang diri. x tahan rasenye. ingatkan penderitaan ni cepat abes, rupenye makin derite.. arrrrgghhh.. aku x tau nk wat ape. dan kepade yang berkenaan terime kasih tipu aku, terime kasih sakit kan ati aku, teruskan la hipokrit kamu setiap masa..

moral of the story - buat baik berpada2..sayang org pon berpada2..tp walaupon dh terkena still x boleh nk marah. susahnye nk marah. last, mmg tggung sendiri. rase nk jerit jek sepuar hati. tolong la saya.. cmne la nk release semuanya. keluar lah "awak" dari kepale saya. dah sangat penat usaha untuk x pk kan, tp still ada jugak dalam kepale ni.. 

sekarang ni tuhan kalau nk balas xpyh tunggu hari akhirat kan. kat dunia pon dapat balasan nye. x kire la org tu cmne pon. yang pnting sekarang aku mmg kene btul2 berusaha & sabar jek la yang pnting skang ni...



No comments: