Saturday, August 13, 2011

kami yang kekurangan kerja

tgk tajuk je dah tau kan kenape kami jadi gini. ni namenye kurang kerjaan.masa hari khamis 11/08/2011 aku terase kesakitan perut.cirit birit la senang citer.hehe.. kekono nye nk mc la sbb nk gi klinik. pastu en kekasih pule menawarkan diri untuk menghantar aku ke klinik. die off day time tu. aku pon ok jek la. org nk anta kan. jenuh menunggu doktor check sesorg. dh la ramai pulak tu.

.
.
.
.
.
.
.
ha ni la keje kami selepas blik dari klinik. bulan pose kan. nk gi makan pon x boleh. snap gmbo jek la. hehe..xde kej gini la jadinye..

aku test spec oakley si dia yang mahal sgt ni. plessing jek sket. hehe.. nice ! haha


snap lagi !


peace !


en kekasih wajah mengantuk. kesian keje malam. then tido kejap, bgun anta sy ke klinik pule. TQ ye. jasamu di kenang !


sepertinye macam org x berape nk betol. terencat ea kamu ! hehe


padah beli blackberry! aku tercongok kat sebelah die, gasak bbm jgk ngn grup nye. aish !


ni gmbo ntah bile agknye. masukkan jek la skali.sbb pakai spec yang same. hehe..


No comments: