Friday, January 01, 2016

Happy New Year 2016 - Cabaran 90hari kurus bersama combie

Selamat Tahun Baru utk sesi 2016. Alhamdulillah Allah masih bagi kesempatan utk aku bernafas dan menjalani hari2 yg mendatang. Entri pertama utk pembuka tahun 2016. Mesti semua org ada azam baru kan. Sama juga dengan aku.

Tahun baru ibarat semangat baru utk diri sendiri. Tapi sebenarnya semua orang mengharapkan benda yang sama agar diri ini menjadi insan yang lebih baik untuk terus berbakti kepada keluarga, agama dan bangsa. InshaAllah. Aku mengharapkan hidup yang lebih lancar, segala yang dirancang berjalan dengan jayanya.

Untuk hari pertama ini, kekonon dah start nak berdiet bagai. Kita tengok kan je la sampai kemana diet tu. Yang penting harini bermula diet ok. No cheating anymore. Harap2 nya la. Aku target awal april mesti dah ideal. Nak berjalan ke korea gegemok camni tak best nanti. Haha. Azam pertama harapnya lancar dan dikurangkan segala dugaan dan ancaman utk berdiet. Ancaman sangat la kan. Haha. All the best combie. Lets burn the calories. Yeay. Kekdahnya cabaran 90hari kurus bersama combi. Bukan kevin zahari ye, haha. Sebab azam ini yang selalu carry forward asyik failed sajor. Harap2 membuahkan hasil tahun ni. Nanti xpayah nak carry forward ke tahun lain pulak. Jenuh kakak nak kurus. Bukan main susah. Nak gemok laju je.

Kekdahnya 1entri pertama pasal nak kurus. Memang kena buat entri lain utk azam yang lain. Memang khas utk kurus je ni. Cekalkanlah hati ini. Padahal abang aku gasak tunjuk gambar durian je tadi. Semoga aku semakin teruja minum shake.

Macam dah banyak membebel kan. Next entri aku akan ceritakan throwbaek dalam 2015. Banyak nak bercerita. Journey bermula semula.

Anyway, Happy New Year 2016 to all bloggers.


Regards,
combiemohtar
01.01.2016
1.03pm

No comments: