Wednesday, January 27, 2016

Nevertheless, I still love you

Ya. Masa nya hampir tiba. Tak tahu macam mana aku hendak menjalani saat2 yang akan tiba itu. Terlalu berat untuk aku hadapinya seorang. Aku sedang mengumpul segala kekuatan untuk lalui akan yang akan tiba. Kemana arah hendak aku pergi? Tak dapat bayangkan rasanya.

Apa aku nak buat
Kemana aku nak pergi
Patutkah aku hadap segalanya sendiri
Adilkah untuk diri ini

Aku tak bole hendak meluahkan apa yang aku hadapi, apa aku alami. Diri ini kena lebih tabah dan kuat sebenarnya utk hadapinya. Aku sentiasa memotivasikan diri sendiri utk menghadapi hari itu

Hancur aku
Hancur aku
Hancur hancur aku

Takut rasanya nak hadap masa tu
Sekarang pon emosi tak stabil
Haishh. Susahnya.

Pretend xde pape depan semua orang
Tp org xtau apa yg aku rasa setiap hari
Setiap malam xbole tido pk kan benda yg belom jadi yang aku patot hadapi
Setiap malam sedih, nangis.

Sometime the best come with the worse
Aku cuma harap sesuatu yg baik jadi pada aku
Sentiasa ada hikmah dari apa yg ditentukanNya
Life is full of surprises

Surprise me with the good news please
Hati ini pedih menanti, mengharap kasih kembali

Sent from my iPhone

No comments: