Friday, February 05, 2016

I am happy if you are HAPPY

Today is the day. Yup. Harini hari nikah dia. Kadang2 tak tau nak express macam mana perasaan ini. Tapi ye, itulah hakikatnya yg aku perlu terima. Memang jodoh itu rahsia Allah. Kita tak mampu melawan takdir. Aku akan rasa happy kalau dia happy. Yg mampu doa adalah semoga you both kekal bahagia hingga akhir hayat. InshaAllah. Aku pon bukan perosak hubungan org. Perosak rumahtangga orang. Aku pon sorg perempuan, faham rasa sakit kalau hubungan dirosakkan. Redha. Itu yg perlu.

Sebenarnya harini 05.02.2016 genap 3tahun 1hari kami jadi kawan biasa je. Redha dengan segala ketentuan. Alhamdulillah kami okay. Takde perasaan dendam atau apa2. Masing2 jalani kehidupan masing2 dengan haluan sendiri.

Semoga tiada segala dendam yg masih ada. Life must go on kan. Aku nak tulis blog harini utk mengingati hari ini sahaja. Apa perasaan yg dirasai tak perlu diketahui.

Aku tak kisah apa yg org nak judge apa org nak cakap. Yg penting diri sendiri tau. Segala yg jadi akan dtg hikmah dan kebaikan yg menanti. Yg pasti doakan masjid yg mereka telah bina.

Aku percaya segala yg di atur oleh Allah kepada semua hambaNya. Segalanya penuh rahsia dan kejutan. Doakan kehabagiaan semua manusia.

Ok done menulis utk kali ini. Kalau rajin aku tulis lagi. Sekarang mood rasa nak logout segala social media. Dan mood nak bercuti utk keluar dari kawasan yg terlibat 😬

No comments: