Wednesday, September 08, 2010

Hai semua.Selamat pagi.Harap2 semuanya ceria jek la kan..hihi..Hari ini terasa nak menulis sesuatu je la.Tapi macam xtau pula nak tulis ape..ha ni nak cerita la ni,pagi tadi aku pergi kerja,biase la merempit setiap hari kan..hihi..Lengang gila jalan raya.Agknye semua orang dah cuti raya kot..xpon semua orang pergi kerja lambat hari ini..hehe..aku je sorang yang kerja lagi.dah macam xnak raye jek aku ni kan.tp nak wat cmne kalau cuti rase sayang pulak.sebab belum ada AL kan..xpe la kerja je la selagi aku mampu.Lagipun aku bukan nak balik kampung mane pon.Duduk pun mmg kat kampung kan..hihi..
 
 
hari ini banyak kerja nak kene buat kat office ni.Kena submit report,kene update report untuk auditor.Adoi,banyaknye kerja nak buat.Xpe combie ko buat slow2 la ye..GM pon xdatang lagi kan..hihi..ok la dah xde pape nak tulis lagi..k la Selamat Hari Raya Adidilfitri..Maaf Zahir dan batin..
 
 
 
 

No comments: