Thursday, September 09, 2010

Kesedihan bekerja walaupon esok raya

Kalau baca tajuk je,korang mesti dah tau apa yang aku sedang alami dan rasakan sekarang ini kan..Hanya Tuhan sahaja la yang tahu betapa jelous dan cemburunya saya dengan family saya di rumah yang masih la terbongkang tido tapi saya seorang saje yang bekerja..hahaha..cam poyo jek kan.biasela esok dah nak raya aku sebak la sket sebab tak cuti hari ini..aku masih lagi bekerja dan bersendirian di office ni.hihi..tak pe la nak wat cmne kan dah kerja dan tanggungjawab yang aku kene buat,terpaksa je la..mule2 terpkse tp sekarang dah jadi rela sndiri dah..sbb saya mata duitan.haha..yek la blum ade cuti tahun kan msti la xbest kalau cuti.nnti kene tolak gaji kan.xpe..hujung bulan september aku dah ade cduti tahun aku cuti deengan sepuas2 nye.biar dorg plak jeles.hihi..

Ha ni nak citer plak semalam gi shopping dengan family kat Plaza Angsana je,orang Ya Allah bagai x ingt ramai nye.Dah macam semut dah ramainye.biase la kan semua orang sibuk nak bli persiapan untuk raya dan x ketinggalan jugak aku dan family.Lagi la meramaikan Plaza Angsana tu kan.Yang betulnye duit xbwk banyak pon,name nak berjalan & nak mengikut jek orang shopping.Kalau dapat tgk2 pon kire ilang jugak la rse sakit hati kan sbb xgi keluar.hahaha..sampai rumah dekat pukul 1.00am jugak semalam.Tapi alhamdulillah selamat la jalan raya tak jammed.bagus2..semakin lama semakin ada peningkatan kan..hahaha..

item yang aku beli untuk aku semalam cume:-
1. Tudung
2. Beg
3. Perfume
4. Tube

item yang aku tambah duit untuk adik:-
1. Kasut
2. Tube
3. Tudung

p/s: yang betulnye,barang aku sikit jek,barang adik aku yang banyak..haha..nak wat cmne kan dah die x bekerja.yang aku xdpt cari lagi semalam kasut.wedges semua macam ape ntah.xcntik lagsung.tgk la hari ini macam nak survey lagi sekali la nak tgk kasut.Nak gi Jusco Bukit Indah plak..nampak gaya nyr saya kene halfday la hari ini..hahaha

Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir & Batin dari Shahrul Huda a.k.a Combie dan keluarga..




2 comments:

Anonymous said...

hi there harmoinegranger.blogspot.com blogger discovered your blog via Google but it was hard to find and I see you could have more visitors because there are not so many comments yet. I have found website which offer to dramatically increase traffic to your site http://xrumerservice.org they claim they managed to get close to 1000 visitors/day using their services you could also get lot more targeted traffic from search engines as you have now. I used their services and got significantly more visitors to my blog. Hope this helps :) They offer higher search engine ranking professional seo backlink service backlinks free Take care. Jay

Anonymous said...

wassup harmoinegranger.blogspot.com blogger found your site via search engine but it was hard to find and I see you could have more visitors because there are not so many comments yet. I have discovered website which offer to dramatically increase traffic to your blog http://xrumerservice.org they claim they managed to get close to 1000 visitors/day using their services you could also get lot more targeted traffic from search engines as you have now. I used their services and got significantly more visitors to my site. Hope this helps :) They offer best backlinks service Take care. Jason