Thursday, February 10, 2011

jejalan bersama kaki jalan..

ok..setelah bersusah payah menyusun gmbar2 ni mengikut susunan yg btul..
baru la sye stat menceritekan detik2 kami bersma..haha..
ok jap..nk start dari mane yek..ok jom ikot aku menjelajah
dari satu gambar ke satu gambar yang lain ok..


ok mula dengan yang ni ok..
Lokasi: Uncle Jo's Kopitiam,Sutera Mall

ni sume la makanan lunch kami mase tu.
lunch ke ek..rsenye mcm dh pukul 2 lebih jek time tu..
boleh la kan..sbb mmg blum lunch pon semuanya..
semuanya kebulur..round2 last2 masuk jgk kt kopitiam ni..
selamat la mknn nye sedap dan memuaskan la..aku sgt kenyang!!!



















ok next lokasi kami pule..ape lagi..shopping la kan..siap amek troli ni pdhal 4 org jek.
memule ktorg masuk carrefour.bli brg sket.mira siap ckp lagi,sebab bli brg byk kan,die kate mcm duduk umah sewa jek sume berbelanja sakan.aku biase la every mont mmg belanja untuk umah..dh trlnjur kua ngn diorg,aku beli la brg umah aku skali..haha..

Lepas masuk carrefour,aku sempat lak berurut bdn kt gintel..ala yang masuk duit RM1 die urut kite 3minit tu.boleh tahan la sedap jgk.sbb mmg suke bdn di urut kan.cam nk tido pon yek jgk...
dah kalau jalan ber4 ni,ade jek la bnde pelik2 nk wat.pastu jumpe la timbang berat.ktorg try la..
sekali die ckp ANDA GEMOK!!(haha..tipu jek,mane ade mesin ckp cmtu kan)..alhamdulillah sebab berat aku turun 2.1kg..nmpknye misi berjalan dgn lancar..haha


ni turn cik fyza timbang berat die.klu die naik mesin ni,xkan kua la ANDA GEMOK.
sebab pmpuan ni sgt kering..haha..
sori fyza.


selepas itu ape lagi..sesi mengepoh la lepas dh timbang.
tgk2 la berat nye bape kan.sebab die kua slip tu.


cik amy pulak yek..haha..tgk la cara die naik.
mcm penuh misteri jek kan..


ini die org gemuk sednang timbang..haha
kekonon diri tegak n bukak ksut kurus la kan..haha




selepas penat kt sutera mall,kami berhijrah pulak gi destinasi seterusnya.time ni ktorg otw nk gi kipmart lak.sbb aku ade nk bli brg sket..xlame pon kt kipmart..beli tudung n selipar jek..haha







Our last check point.Puteri Harbour..mmg btul2 xde keje la time ni.
siap gi beli steamboat n tauhu bakar..kekonon cam picnic kt sini kan.
tp mmg enjoy pon..nak2 ngn muek2 diorg ni..dari nmpk matahari smpai ke nmpk bulan xbebalik jgk umah kan..tp sbnrnye aku pon suke..aahaha
































p/s: sayang korang sume.our next plan ape yek kengkwn..haha
keje berjalan jek la..pastikan korg xmau kwen ea buat mase terdekat ni..sbb mau berjalan2 lagi..

thanks ea korg watkan aku hepi sesangat.n buatkan aku xpk kan mslh yang aku ade wat sementara waktu.release kan segalenye ngn korg..SAYANG KAMU LA LE'O,MIRA,PZA..



3 comments:

fyza said...

sayang combi jugak..hehehee..next plan kite jogging sbab tu jek pling jimat.hahaaa
bi,ni mcm sume gmbo je ko upload??hahaa

combiemohtar said...

syg fyza lagi la..hihi..next plan ea..tu bukan jimat mmg xde kos kot..hih..isi minyak jek..ntah la za,rsenye mmg cm sumenye jek..hihi

QieynaEyna said...

have fun sis.. :)