Friday, February 04, 2011

misi hari pertama bermula

hi korang..
selamat bercuti lagi la yek arini..
arini xde pape nk wat pon..
duduk umah jek..
xgi memane pon..

arini stat misi ku untuk berdiet..
hahaha..klako kan..
tp tu la yg aku kene wat..
untuk dptkan present dari kwn aku..
klu aku kurus nnti dpt hadiah..
tp klu aku xkurus mknenye aku yg kne bg hdiah la..hehe

jadinye aku kene kuatkan smgt sket la..
wlupon mmg susah kan..
nmpknye setakat arini mcm berjya jek..
tp xtau la malam nnti pulak kan..
tgk jek la cmne..hihi

lagipon dua date untuk tu bulan may nnti..
harap2 aku sempat la nk kurus kan..
imbuhannye besar tu..
sesame doakan aku ea..hihi

ok la tu jek nk update skang ni..
klu ade pape aku update lagi..
bubye...

p/s: malam ni nk bwk family gi mkn2..cam xjadinye misinye kan....
hahaha..aku xkan tergugat sgt la...

No comments: