Monday, April 25, 2011

Apa Maksud Sebenarnya

kenape semuanya menyakitkan hati aku.. kenape semuanya membuatkan aku tak suke, aku benci. tp aku tak boleh nk marah, aku tak tau kenape. semua orang tak akan faham dengan apa yang aku rasa. apa perasaan orang ni semuanya menyakitkan hati aku jek. tak abis2 nak sakitkan hati aku. plz la.. tolong jangan bagi aku nampak tu sume. ianya sangat menyakitkan untuk aku. plz ! aku merayu sangat2 ...

kenapa orang terlampau kejam buat aku camtu. tak de perasaan ke semua orang ni. tak fikir kan perasaan orang lain ke. kenapa ! kenapa ! kenapa ! sakitnya aku seorang jek yang tanggung . kenapa die tak rasa pon sakit tu. kenapa aku yang kene tanggung atas perbuatan orang lain. adil ke cmni untuk aku. aku semkin lama bukan semakin kuat, tapi semakin lama semakin tak kuat ko buat aku camni. ko x penah pk kan perasaan aku. kenape yek ! dosa apa yang aku buat kat ko sampai aku dapat balasan yang cmni skali dari ko.. aku cube nk marah ko, tp x boleh. 

macam2 perangai manusia ni kan. kadang2 mahu main tarik tali jek dengan kite. pdhal die dh bahagia dengan orang lain. apa yang die nk pon aku xtau . kenapa la ade org cmni. xpenah nk pk hati orang lain. mcm smpah jek die buat. xpe la.. orang buat kite yang tak baik x semestinye kite akan balas yang x baik jugak kan. setidak2 nye kite doakan kebahagiaan die hendaknye la. 

tapi die sepertinye mmberi harapan kembali. apa sebenarnya semua ni. apa benda la dugaan yang aku kene tanggung . even dah 3 bulan lebih benda ni mmg x pulih2.. semakin sakit yang aku rasa adalah . aku sorokkan semuanya dari orang lain. orang tengok aku bahagia, gelak, hepi jek .. pdhal aku menanggung derita sendiri atas bukan kesalahan yang aku tanggung . memanga bende tu tak adil kan..

cube korang pk kan, orang dh bahgia dan die yang menuju n nak ke arah bhgia yang dei cari tu. tp tiba2 die ckp die xtau samada nk teruskan atau nk patah balik. pelik kan orang ni. tu yang timbul persoalan apa yang mereka nak sebenarnya kalau bagi jawapan mcm tu.. dh la, fokus jek la dengan kebahagiaan baru yang kamu kecapi sekarang.. 

p/s: jgn bace yek. sebab ni untuk aku mmbebel sendiri. tak payah tau sebab aku tau...


No comments: