Wednesday, April 20, 2011

Secretaries' Week Exclusively With Anuar Zain !


mari dekat..mari dekat.. hari ini saya dengan bangga nye mau kongsi kan cerita tentang semalam 19hb April 2011 saya telah berjume dengan kekasih hati saya.. saya amat merinduinya.. haha.. mcm poyo jek kan.. xde la sebenarnya nak kongsi cerita ni, semalam gi Secretaries' Week..siap exclusive bersama Anuar Zain lagi ok.. jangan jeles. sesape yang nak nangis boleh nangis sekarang.  Adoi, sangat comel, sangat ensem, sgt macho..dan dll lagi untuk sangat yang baik2 yek sume..hehe.. ( ni la padahnye sgt fanatik dan suke kan AZ )..

nak citer sepatotnye program ni start pukul 12.00 pm.. tapi di sebabkan kami terlambat dalam 30 minit la.. tapi jgn risau, kami belum terlepas untuk menyaksikan AZ ok.. sebab die punye program pukul 1.30pm la cmtu. Lupe lak nk btau, aku gi dengan my BFF Nurezzani dan tunangnye Alil.. syok habis.. walau pon meja kami nun di hujung sana, tapi jgn ingat kami xdpt salam2 bersama AZ tau. ape lagi, dh name pon meja hujung kan, ni kire yang kt atas tu tiket paling murah la.. tak mampu la makcik nak oi, tiket memahal. kami gagahkan berjalan sampai ke depan stage untuk menyaksikan ke'henseman' AZ dari dkat.. trnyata die sangat comel, ensem dan macho ! 

AZ nyanyikan dalam 6 or 7 lagu la cmtu. lupe la pulak. tpi last2 skali die nyanyi lagu Sedetik Lebih.. sgt best..hadoi, sgt2 teruja la.. next time nk gi lagi la.. nk AZ jgk boley x? hihi.. sape la sgke kan tiket yang berharga RM150 ni dapat cabutan bertuah la pulak.. kirenye no tiket aku bertuah la time tu..hihi..rezeki kan..org tu gaul2 dalam balang no aku yang naik.. ok la kan.. aku dpt hadiah penginapan 2hari 1 malam kat Hotel Selesa.. ok la kan.. rezeki tu namenye...

**next update mungkin akan mmberikan tatapan untuk anda semua picture2 Anuar Zain**
tunggu ye...





No comments: