Monday, April 18, 2011

kesukaan ku bertambah lagi !

okey ! skang ni nak citer tentang kesukaan dan kegilaan ku kepada mamat2 korea ni.. walaupon aku tau aku x kana dpt jumpe mereka ! tgk dalam drama pon kire ok la.. time tu la berangan berlakon bersama mereka..haha


.. ni first nama die Song Seung Hun.. ni fisrt time aku minat die time die berlakon dalam drama Summer Scents.. skang ni drama die yang meletup2 My Princess.. aku baru je beli sabtu yang lepas. Baru jek smpai episode 16. tp mula2 pon dh best jgk...






 .. yang ni pulak nama die Hyun Bin. aku memule tgk die dalam filem A Millionaire's First Love.. pastu beralih pulak dgn drama die yang meletup2 Secret Garden. citer tu sgt best la.. lepas tgk secret garden, baru la jengah drama2 die yang lame..smpai la aku tgk drama The World That They Live In..sangat best !..






.. ha yang ni paling di minati sebab muke nye yang sweet sgt.. mcm perempuan pon ade kan..tp xpe la, yang pnting aku dh sgt suke dgn kamu..haha.. fisrt tgk die dlm drama Boys Over Flower. sgt comey ! lepas tgk kecomelan die, menjengah pulak tgk drama Playfull Kiss.. mmg best jgk.. watak die cool jek ...







p/s : kalau la dapat boyfriend cam diorg ni.. adoi..mmg bertuah la nmpknye.. tp ade ke org Malaysia ni muke mcm diorg ? haha..mustahil !




4 comments:

aidil dbahri said...

lagi sorang ko lupa nak letak. aidil banting weh!

fyza said...

sorg pn aku tak kenal.tgk same je memasing.yg pnting,secret garden mane??aku tak tgk lg! :(((

combiemohtar said...

en aidil: kamu bukan korean..nnti kalau kesukaan untuk malaysian sy letak kamu ea..

fyza: yg hyun bin tu la secret garden za..tnye kwn ko tu la..x pulang lagi ..hehe

NisaAdnan said...

OHHH SONG SEUNGG. ORG MINAT GILER KAT DIA ^^