Saturday, January 14, 2012

Keseronokan Berganda | mayang&ujang

selamat pagi semuanya. hari ini hari sabtu yang sangat membosankan untuk pekerja yang makan gaji seperti aku. yela, arini datang keje pon bukan buat ape pon. malas nak buat keje time hari sabtu ni. memang akan merepek-merepek ke benda lain la jawabnye. 


ok untuk memulakan merepek untuk pagi ni, saje nak tulis entri yang sangat happening kot. sebabnya tida masa yang paling berharga selain bersama family dan adik beradik kan. mesti ramai setuju camtu kan. dan aku salah satu nye yang setuju. hari ape ek, xingat la abg aku ujang baru balik kampung. die balik sendiri ok, dengan pemanduan nye sendiri. syabas aku ucapkan.heee. berjaya jugak die bawak sendiri kan. aku jek yang x bebawak kete lagi. naik lupa dan takot dah. setiap tahun keje aku akan merenew aku punye lesen saje la. bawak ketenye tidak jugak. gasak merempit je la. sekian . :)


kami menghabiskan malam masa ujang balik tu jejalan la. aku nak rasa jugak pemanduan pertamanye. memang bagus la. kan bagus kalau dari dulu ko terer bawak kete jang. senang aku nak ajak ko pegi kemane-mane.heee. pasni siap la, memang di ajak berjalan je la kalau balik kampung.


xde tempat yang lebih baik selain melepak kat mcd bukit indah. sebabnye xtau nak lepak kat mane. rasenye tmpat melepak yang paling dekat & untuk fast food memang kat situ la yang paling dekat.
  

saje je menghabiskan masa bersama mereka. sebenarnya xcukup ahli merayap kami adik beradik. yang paling kecik sekali dah xde, sebab belajar kat asrama. jadinye kami bertiga saja la. xpe, tp still happening. walaupon ada kala nye rindu jugak kat anje yang kat asrama.


smiling is good for your heart, laughing is good for the soul and loving will keep you living,laughing and smiling. ye sekarang dan masa ni memang keje senyum,ketawa,tu jek la. borak bagai x hingat. memang tu jek la rutin kami kalau setiap kali bersama. kalau berbual ntah xtau bile boleh abes.ade je..


memang betol la kan orang cakap dan memang aku mengakui fakta sebenarnya. ape-ape sekalipon kite punye hidup ni akan lebih bermakna bila dengan orang tersayang terutamanye bersama keluarga. mereka adalah keutamaan aku. sebab nye belum kawin kan.heee :)


No comments: