Friday, January 13, 2012

Layan Teater | AMUK ANAK ZAPIN

sila abaikan susunan entri yang berterabur ini ya. susunan yang sangat cantik dan molek ini mengikut kerajinan aku untuk menulis tentang ape kali ni.heee :) ok ni cerita pada hujung bulan december tahun lepas. kekonon dah masuk tahun 2012,padahal x sampai sebulan lagi kan. tariknye 31.12.2011 aku dengan dak domok mayang pegi ke KL untuk support abang ksyg kami berlakon teater kat UM..memandangkan dah nak new year kan terpaksa la jugak aku cuti.walaupon Unpaid Leave ye. demi abg kesayangan aku ponteng jugak :)

ok dengan gigihnye aku ngan dak domok naik bas ke kl. betapa bersemangat kan. padahal memang suke berjalan pon. jadinye xde la terpakse sangat kan pegi sane. memang suke jalan2 ngabiskan duit. heee. tetibe kami jadi warga UM. sebabnye tumpang tido bilik kawan abg aku.. hihi.. kekonon merasa la sekejap jadi pelajar UM kan.heee.

aku dah 3,4 kali jugak la tengok teater yang ade abg aku berlakon. kirenye pernah la ada pengalaman tengok teater. best sbnrnye tgk teater ni. sebab dapat tgk org berlakon live kan. baru mencabar sket.hhhiii.. poyo kan..jom layan gambo-gambo yang santek-santek yang aku dh amik ngan adik n abg aku :)

mari bergambar dengan ADI KELANA dan WAN RABITAH 

yeay ! kami bergambar lagi :)




No comments: