Friday, January 20, 2012

Mengimbau Suka Duka | 2011

salam jumaat untuk semua hari ini. walaupun rasa nya sudah kepetang hari baru nak "hapdate" blog ni kan. ok la jugak dari xde langsung nak di update kan. sebenarnya baru berkesempatan mengupdate sebab hari ini sehari suntuk bz membuat keje yang melambak-lambak. untuk entry kali ni nak cerita pasal kisah-kisah yang di lalui masa 2011. x banyak sangat pon yang di lalui nye. sebabnye boleh dikatakan kebosanan jugak la. sebab nye the whole setengah tahun 2011 aku down gila-gila la sebab baru lepas putus cinta la katekan kan. heee. :)

January until June - bermula tahun 2011 yang paling menyayat hati dan paling sakit la untuk aku. pembukaan tahun 2011 memang betul-betul mencabar untuk aku. sebab ape? sebab mula-mula tahun je dah sedih dan meroyan macam orang ape kan. dalam pertengahan bulan January tu la aku baru je putus dengan bf. sedih sebab nye dah lama kami berkawan. dari 2006 lagi. tup tup putus kan. mau x meraung dan jadi orang meroyan sekejap.heee. tapi aku terima dengan baik la walaupun sakit. kitorang still berhubung cam biasa. even masa dah break tu pon kata ganti nama x berubah. camne tu ye. heee. berhubung melalui call & mesej je la. memang x jumpa langsung. tapi syukur sebab kawan-kawan dan family membuatku kuat semula.

Julai - mungkin aku ni jenis memang susah nak terima orang lain dalam hidup aku. dan mungkin jugak kami memang dah sangat-sangat selesa. kembali la bertaut semula. alhamdulillah. tp tidak mau terlalu selesa, sebabnye belum berkahwin kan.hee. kalau dah kawin tu lain citer la. julai ni jugak aku punye bulan yang best la. sebabnye time ni ade increment untuk company yang aku keje. mau x senyum lebar. alhamdulillah, rezeki. 

Oktober - wedding my bestfriend Saliha Yusoff dan pasangannye, Pudin. gembira sesangat untuk mereka. sebabnye die kawin paling awal antara kami berempat. dah jodohnya sampai dulu kan. semoga korang berdua cecepat la buat anak ye.. heeee

November - berturut-turut orang buat majlis kawin. kali ni wedding Ezzani & Fadzillah Khalil pula. my BFF yang kawin. happy jugak untuk die. alhamdulillah selamat jadi bini orang dh pon. harap-harap korang pon cecepat buat anak.haaa.. time november ni jugak aku berjaya mmbuat surprise besday untuk my chenta, Abdul Rashid. sumenye berjalan lancar dan kelihatan sangat terharu.heee.

December - penghujung tahun 2011 ni rasanya kembali down sedikit sebab macam-macam masalah yang datang. tp tetap bersabar dan berharap segalanya akan kembali ok normal macam dulu jugak. sama-sama la doakan ye. :)


No comments: