Friday, January 13, 2012

Puan Ezzani belanja J.Co

assalamualaikum semuanya. salam hari jumaat. sebelum memulakan entri yang terbaru untuk tahun 2012 marilah kita sama-sama meniup untuk membersihkan blog aku yang sudah kelihatan bersawang disana sini. sebab ianya bersawang sebabnye tuan empunya blog sangat kebizian. ade je aktiviti masa lapang yang akan dibuat untuk meluangkan masa. tp minta maaf la memang tidak sempat untuk meng"update" blog ini. :)

ok jom kita mulakan entri terbaru ini dengan 1 cerita gembira. gembira aku ape lagi mesti la bab makan kan. kali ni makan di taja dan di belanja oleh kawan saya yang paling rapat. kirenye BFF la kalau budak-budak sekarang cakap kan. Nurezzani binti M.Yusof. owh sekarang ni bukan cik lagi ye, tapi puan sudah. dah jadi isteri orang ok :)

jom layan gambar-gambar yang x berapa nak mnjadi ni ye. biase la bukan ade kamera canggih kan. kamera cikai-cikai je. untuk simpanan sendiri kan. nak cuci kang malu pulak kelabu asap je jadinye :)






~ inilah wajah-wajah keriangan semasa menikmati jco.yeay ! dapat jugak melepak dengan BFF saya ni..suke3.nanti kite lepak lagi ea.kali ni ajak laki awak pulak :) ~

~antara makanan & minuman yang kami bedal time tu ~

~ banyakkan donut kami makan ~

No comments: