Thursday, April 25, 2013

Calon Menantu Pilihan Diperlukan Segera !!


Iklan : Saya memerlukan calon menantu dengan segera. Ianya merangkap Pak Sanggup kepada kucing betina saya. Si dak monel ni suda berbadan dua. hahaha. padan muka ko monel aku iklan kan cari laki untuk ko. kesian ko kan monel. inilah gambar terbaru si dak monel ni. kesian la melepek je keje die. nak kate morning sickness. macam hari2 je gitu. kemain pemalas lagi. itu la, yang si jantan entah kemane. kesian die kene menjaga diri dan kandungannye. xpe monel, aku ade. aku akan menjaga ko. ko adalah kucing bawah umur yang teraniaya. hahaha.

Semalam kemain lagi nak tido dengan aku. takot aku tertendang die je. aku dah la tido ganas. mintap maap la kalau aku tertendang perot ko ke kan. tp aku sayang ko. sebenarnya aku xtau sejak bila aku berjinak2 dengan si kucing. padahal dulu bukan main xsuka aku dengan kucing. tp mungkin monel ni menyedarkan aku. aku jadi kesian dengan die. lagipon die adalah kucing yang paling baik. serius !!! xtipu. paling baik. 

Sebab kan abah dah bela kan. aku jadi kesian n sayang pulak dekat die. memang jenis makan makanan die je la. abah makan ikan ke ape, memang xpenah kacau. sangat behave dan sangat baik. bagus kan dak monel ni. sebab tu la salah satu sebab aku sayang die. memang xmenyusahkan orang. emak yang xsuka kucing pon jadi kesian dan sayang dekat die. 

marilah doakan monel beranak dengan senang. xpayah pembedahan. hahaha.. poyo je kan. natang beranak xpayah bidan. pandai die beranak sendiri ek. haha

 


No comments: