Thursday, April 25, 2013

Throwback : Kenangan Mengusik Jiwa

Nampaknya kenangan nostalgia memang susah nak dibuang. memang mengusik jiwa betol la. minggu lepas. macam musim pulak pakcik mengupload gambo kekecik dan gambo lelama. memang mengekek la tengok gambo sendiri. jom layan muka aku mase kecik. koreng ke cantik ?? hahaha

 
ini gambar masa kecik dengan sepupu-sepupu yang comot sekelian. aku haruslah yang belah kiri depan tu. memang muka xberubah kan. sama je. comel la semua. lela, nor, nanie, ipah. semuanya comel belaka. rindu zaman kanak2 gamaknye.

 ni pulak mak kate gambar die dengan abah lepas bertunang ke masa bertunang gitu la. tengok la muka abah aku. memang sebijik macam artis kpop. patot la aku iras2 muka korea jugak kan. korea ke koreng. hahaha. perasan lebih ni. tp yang penting abah ensem. emak cantik. memang sepadan betol la.


ni gambar emak dengan family dan adik beradik. comel jugak kan. emak yang baju gelap kecik tu. kalau tengok sekali imbas memang cucu die skang ni ade mengikot muka die jugak sket la. dah nama keluarga kan. mesti la ade amik muka nenek sket.


ni pulak gambar abah dengan adik beradik dan sedara die kot. xsure la. tp abah yang depan yang duduk tu. time ni umur abah 21 tahun xsilap. memang ensem gile kan. mau nye emak xterpikat. memang molek bebeno. artis kpop dan hero malaya la katekan. haha. paksu, pak uda, makcik ani dengan maklong pon canti dan comel. memang adik beradik yang cantik dan ensem. tidak dinafikan.
 

ni gambar emak dengan longne. memang suka sopan, comel je semua kan. 
 

tengok ni. tengok ni. muka abah masa muda. memang bergaya abis la. ensem bebeno la. artis kpop malaysia. fuhhhhh...

 
haaaa.. yang ni sape ? cuba teka. ini lah aku, muka mencos je kan. tp yang penting comel lagi mencomelkan. kekadang tengok gmbar masa kecik macam xkenal diri sndiri je. sebab yang ni baby lagi kan. muka pon blm tau ikot muka sapa. tp yang ramai cakap muka aku banyak ikot muka abah. 

 

No comments: