Tuesday, May 10, 2016

Korea, i miss you

dengan mata yang tak boleh nak lelap ni. Tetiba teringat dekat korea. Aritu janji nak update pasal itinery pegi korea pon tak sempat. Sampai dh terlupa dibuatnya. Haha. Biasa la manusia, penuh dengan janji-janji palsu. Sesungguhnya belom ada kekuatan dan masa yang sesuai nak update pasal korea. 

Perkara pertama yang aku rindu tentang korea adalah makanan nya. Korean food sebenarnya paling best aku makan. Feel makan makanan diorg memang aku dpt rasakan. Aku pulak jenis yg sgt menjiwai dan menghayati apa saja segala makanan yang aku makan. Itu lah aku. Nanti aku kumpulkan segala kekuatan utk update pasal makanan ye. Bersabar. 




Picture ni masa dekat Nami Island. Memang favorite dan hotspot kalau pergi korea ni. Memang Nami Island yang akan masuk dalam list korang. Lagi-lagi pula kalau memang kaki kdrama. Kalau nak feeling Winter Sonata memang haruslah kesini. Time ni pergi time spring. Dh nak masuk summer jugak time tu. Weather baik. Tp xde la ko nampak bunga2 yang sedang berkembang. 


  

Seterusnya tempat yang wajib pergi adalah Namsan Tower. Kiranya ni pon tempat hot jugak kalau pergi korea ni. Menarik kalau pergi dengan cinta hati la. Couple2 ramai la kat sini. Sebab feeling-feeling cinta bersemi dekat sini. Sebab nak lock pulak cinta mereka. I tak kuasa la. Sakit mata dibuatnya. So kita buat mcm biasa, posing sajor. 


Lepasni kalau diberi kekuatan nak buat entry sepanjang aktiviti dekat korea. Tunggu. 


Love,
combiemohtar



No comments: