Monday, May 23, 2016

Syurga Lipstick


Segalanya adalah mimpi semata. Si combie sedang berangan kalau2 dapat segala lipstick ni. Memang heaven gila. Menarik kan. Semua color nude. Soft je color dia. Tak salah berangan. Mana tau akan datang kumpul sikit-sikit nanti jadi mcm ni. 


Setakat ni koleksi aku takde la mcm ni. Ada beberapa batang je. Aku suka lipstick dari Inglot, MAC, 3CE, TonyMoly, Kissproof. Rasanya ini sahaja koleksi lipstick aku. Tapi alltime favorite adalah inglot. Dan sebenarnya semua lipstick aku adalah jenis matte. Aku paling suka inglot disebabkan texture dia yg sangat ringan dan matte die cepat kering dan kekal & tahan lama. 



Okay. Inilah barisan lipstick aku. Akan menambah koleksi lagi nanti. Sebab aku ni jenis bukan yg sentiasa touch-up je. Once aku dh pakai sekali dari pagi, memang tu la jugak makeup & lipstick tanpa touch-up sampai ke malam. Memang tahan dan aku suka. 



love 💕

@combiemohtar


No comments: