Friday, June 10, 2011

Doa Semuanya OK !

selamat pagi semuanya. mesti semuanya sihat je kan. hari ini kan hari jumaat, penghulu segalan hari kan. cuaca pepagi pon dah ok jek. perut sudah kenyang. baru lepas melantak nasi lemak + ayam goreng kat kampung pendas baru. nasi lemak nye boleh la. sedap. mak andam anies la yang suh bli kat situ. katanya sedap kan. jadi aku try la. nmpknye mmg ok la, hari ini hari ke2 aku beli nasi lemak makcik berambut kerinting itu.. hehe... 

mood untuk bekerja nampaknya belum muncul lagi. sabar la. baru pukul berapa kan. aku ni kalau bab keje memang lambat sket panaskan enjinnye. makan masa sampai 2,3 jam. teruk sgt la ek. makan gaji buta la jwbnya. xpe la, janji sume keje aku settle.

sebenarnya bukan nak ceciter pasal ni sume. just nk btau, arini ada member aku gi interview. marilah sama2 doakan die berjaya ye. dan dalam sesi temuduga tu harap2 kan berjalan dengan lancar la. harap2 dapat la, tp kalau x dpt pon, bukan rezeki la kan. atleast dh berusaha.. chaiyyok ! chaiyyok ! bersemangat mmberi semangat dari jauh. diiringi dengan doa. cewah ..hehe.. k la rasanya dah abes untuk entry ni utk aku merapu. sekian... *-*

p/s: still sabar menanti benda yang blum muncul2.. lambat btol la. die x tau agknye aku ni bukan jenis yang penyabar. kalau dh tau bender tu dtg, jadi x senang duduk di buatnye.. hehe...


No comments: