Thursday, June 02, 2011

kisah saya bukan cinta mati | harap maklum

oh no no.. kisah saya bukan cinta mati or cinta samapi ke langit la. kamu kamu jangan salah phm ye. kite di situasi yang berbeza, jadi nye perasaan untuk melupakan pon berbeza tau. kene ingat tu ye. ni bukan untuk menidakkan kenyataan orang dan bukan juga untuk mengiakan kenyatan orang jugak. ni sekadar untuk mmberi tahu bahawa pengalaman kita berbeza. dan cara kita melupakan pon berbeza. btol x ?

memang saya mengaku bukan senang untuk melupakan orang yang pernah jadi sebahagian besar dari hidup saya. orang yang sangat penting dalam hidup saya. orang yang mmberi saya kebahagiaan, orang yang mendengar segala masalah saya. dan kamu susah nak bayangkan apa yang saya rasa bila orang yang saya rasa bahagia, rasa penting, rasa sayang, rasa cinta, kawan dan tempat saya mengadu mmbuat sesuatu perbuatan yang di luar jangkaan dalam erti kata lain menipu dan curang kepada saya. dapat tak korang bayangkan. susah kan. sy jek yang boleh bayangkan..sebab saya melalui benda tu semuanya.

jangan sedih dengan saya. sebab saya sendiri sedih dengan diri saya. yang susah untuk melupakan orang "itu".. sebab perasaan sayang & cinta tu terlampau kuat. tapi jangan salah sangka, saya bukan x pernah cuba sedaya upaya untuk melupakan semuanya. saya cuba. tapi korang sume phm ke x.. sebab tu la saya xnk ceritakan semuanya kepada korang. tak nak korg terbeban dgn mslh yang sy lalui ni. 

kalau cakap sekali ok kan, tp kalau benda yang sama korang muak kan. btol x. sebab tu saya kene hadapi nye sendiri. sayan kena kuatkan nye sendiri. tp pada hakikatnye sy x kuat. walaupon cube untuk kuat. jadi korg tolong la paham keadaan sy sekarang ni. 

memang banyak benda yang penting selain pk kan benda ni. tp even saya pk kan benda ini, sy x penah jejaskan perkara lain. kene paham kt situ ye. famili tetap utama bagi saya, kerjaya pon utama bagi saya. semuanya berjalan lancar. sikit pon x mnjejaskan. saya mmg gigih untuk lupekan, sy mmg sabar untuk lalui ni semua. tp semuanya makan masa kan. walaupon korg aggap 5bulan sebenarnya dh cukup untuk melupakan segala kesedihan. tp bukan sy. kite dalam keadaan yang berbeza kan..

p/s: saya tau kamu sayangkan saya, tapi kena ingat la sy x penah kacau hidup mereka. saya konflik pon dengan diri sendiri.. :)


No comments: