Thursday, June 09, 2011

Selama Pengantin Baru Ain & Pasangan


dah lame ke belum ek entry ni baru nak update. kirenye dh lame jgk la kan. seminggu yang lepas. minggu lepas aku, mira,leo gi wedding kawan aku ain name die. kalau aku ngn ain ni, kenal mase tadika lagi. mmg rapat jgk la ngn die. kalau die ckp kan mulut nye masin tau. cnfirm ape yg die ckp tu bnde tu akan jadi. penah 1 hari tu aku naik buai, pastu die kate nnti jatuh, x sampai 5 minit aku dh tergolek jatuh buai. jage ko ain !! hehe.. tp seronok la. mase zaman kecik2. mak die buat kek batik sedap tau..hihi.. tp skang nk mintk buat dh segan.. hehe.. x malu ek aku ni..

ok rasanya macam dah melalut byk sgt, berbalik kepada topik kite. time wedding ain meriah giller. jammed kot kt umah die.. hihi.. mmg meriah la. yela, ain kan ank tunggal, mesti la buat grand2 kan. mane boleh kalah. tp mmg meriah la. cuaca pulak cantik time tu. selamt aku pakai baju gelap, jadi x nmpk sgt la hujan di badan mencurah2.. hehe..

selepas puas berhimpit2 untuk masuk ke rumah ain, akhirnye dapat jugak kami masuk selepas hujan di badan.. hehe.. umahnye sesak la.. ramai jmputan. dgn muke berminyak2 dan muke yang berpeluh2 sempat la kami snap gambar bersama pengantin. taraaaa. ni la hasilnye. muke x semenggah kan.

lepas makan jek, cik fyza kite pulak datang. dan kami kene tunggu die makan pulak.. haha..time kami mencari pengntin untuk bergmbr bersama.. malangnya pengntin asyik di panggil jek. jadinye kami pose ber4 jek la..

ok sudah settle wedding ain. kami pergi ke wedding meah pulak. ya ampun meah sgt cntik. saya sgt suke die. die dulu nye bakal jadi akak ipar saya, tp malangnye tiada jodoh bersama abg saya.. hehe..yang ni kami otw gi hospital. melawat ayah fyza.

p/s: Selamat pengantin baru untuk ain & pasangannye. semoga kekal ke akhir hayat. aku doakan yang terbaik untuk ko. nnti dpt ank yang ramai..eheh.. aku hepi untuk ko...


 terimakasih kepada Amy Amira. aku curik gambar ni dari fb ko.. hehe.. ampun kan sy penunggu gua !!

No comments: