Saturday, October 15, 2011

Khairul's Angels

sepertinya harini saya di bayar gaji untuk mengupdate belog sahaja. yeay ! saya suke. ni entry kedua aku untuk arini. sekali die rajin sampai dua entry satu hari. kalau x rajin, boleh jadi 1 entry sebulan. hehe.. menulis belog ni pon bergantung kepada mood dan kerajinan juga ye.heee....

ok,berbalik kepada tajuk asal.kali ni nak cerita pasal aku dpt anak buah baru. best wooo.. suke yang x terhingga (ni belum dpt anak sendiri lagi)... sebelum ini aku dah ade 2 anak sedare perempuan yang ngaruk die macam lelaki. ingtkan untuk yang ketiga ni, harapkan lelaki la yang keluar.sebabnye kan dah dua perempuan kan. tp sebenrnya tu sume x menjadi masalah. aku ok jek dpt perempuan ke lelaki. yang pnting anak sedara aku bertambah sudah la. heeee

10.10.2011 aritu.lahirla anak sedara aku yang ketiga. Siti Nur Aanissah.. camtu la kot spelling die. belum jumpe dengan ibunye lagi dengan detail. jadi pakai sedap sebut je la ye.heee... kata akak ipar aku, aanissa ni yang paling berat la.. semangat la kan.. 3.1 kg kate nye.. aanissa di lahirkan di Terengganu. akak ipar berpantang kat kampungnye. 

jom korang layan gambar terbaru anak sedara aku yang comel. 
Siti Nur Aanissa binti Khairul Anuar



Siti Nur Zahirah | Siti Nur Aanissa | Siti Nur Shahreena

p/s: si kecik anak no 3 mcm auntie die jugak.harap2 kite sekepala,mood pon sama la ye.heee...
sayang korang semua. !!! 




No comments: