Saturday, October 15, 2011

Si Jantung Hati

good morning semuanya. selamat berhujung minggu. tapi saya dengan rajin nye bekerja arini. sebab halfday je kan. jadinye boleh la. kalau tak memang saya malas mau bekerja. hehe...

pagi-pagi morning ni nak membungakan hati, menceriakan minda.. saje tulis entry yang ringan je ni. sebab x berapa nak ade keje la ni kan. mau cerita pasal si jantung hati. korang pernah tak kalau nak marah orang tu kt hp macam laju jek. tapi kalau dah kat depan mate, marah tu ntah hilang ke mane agknye. 

ok jawapan saya PERNAH.dan ianya sangat2 selalu la terjadi. sebabnye... jeng3.. hehe.. selalu rase sakit ati time text / mesej. tapi time nak marah mase jumpe sumenye ilang. sebab ape? ntah la ek, aku pon xtau sebab ape aku camtu. tapi untuk sorang ni saje la. sepertinye sangat besar aura nye. ooo,kemungkinan masa untuk berjumpa x boleh moody,emosi..nanti rugi la. jumpa & dating mesti la nak manis2 je muke ni kan. kalau dh kesut/kerut/ronyok je muke ni sape nak dating ngan saya. hehehe... 

jadinye itu la terapi yang paling mujarab.. agak2 nak marah ke.macam marah lelame atau sekejap,sila la berjumpe dengan encik kekasih. secara otomatik marah aku akan hilang. terer & handal kan. heee...

sharing is caring :)

ini encik boyfie saya. harap boyfie korang sume tak same dengan boyfie saya ye.
saya x perlukan payung emas. hahaha.. :)



2 comments:

Unknown said...

ckp ngn en kekasih, klu main empon time makan t sembelit hahaha...(ade kne mngena x)

combiemohtar said...

nor - haha.. keje die men game jek. time tunggu makanan sampai.. sembelit ea. boleh la. hehe