Sunday, October 02, 2011

Blog Aku | Sukati Akulah !


ade jugak orang yang terasa ke kalau bace blog aku.mungkin ade jugak yang berkaitan orang lain.tp jgn judge mcm tu je k.ini ade la hasil aku.ni diari aku.sukati aku la aku nk tulis ape pon.jgn menyibuk boleh x. aku x suke!!! aku x suruh korang bace pon blog aku ni. aku buat sebab untuk aku sendiri.untuk diri aku sendiri.korang pon mesti ade yang ade diari.xkan la x penah citer pasal orang lain kan. jadinye same jugak mcm aku.ini diari aku. ko xde hak la nk tacing ke ape pasal aku tulis. jalau x suke blah! jgn bace. x suruh pon ko terhegeh2 mmbace blog aku ni la.bongok! jgn keje nk sakitkan ati sendri.jadi padan la muke nye kan..hahaha..

blog ni untuk diri aku. untuk perasaan aku. aku tulis ape yang aku rase. jgn judge dengan senang je tau. ni yang aku rase. x kire la betol ke x. tp pada aku betol. sebab ni hidup aku. jgn masuk cmpur la. tu jek la peringatan kat orang yang kaki skodeng ni, agak2 x suke blah ! jgn sesekali pon ko mmbace hasil aku. aku x mintk sikit pon. 

sekian,terimakasih !

2 comments:

Halimaton Hanafee said...

tu nama nye kaki penyibuk..awk kene paham...die yang dok cbuk2 baca pastu rasa plak tak puas hatikan..hehe...kesian kan dgn org gitu...

combiemohtar said...

aton - kan orang gitu nyibuk je. sukati la kite nk tulis ape kan. pastu mengis sendiri.hehe