Monday, October 29, 2012

29.10.2006 ~ 29.10.2012 (6tahun sudah)



alhamdulillah akhirnya tarikh yang ditunggu sampai jugak. counting aku dengan encik daisypath ni sama kan. tengok kat atas tu. die pon kira sama la 6 tahun. pandai kami mengira. heheheee. 6tahun. macam sekejap je. macam baru kenal encik abdul semalam je. tapi kemain lama perjalanan ni. banyak betul lari berpagar dan merentas desa telah kami harungi. sedap kan ayatnye :)



ni saje je nak tepek gambo ini. sebab macam banyak je kenangan. sumenye best. insyaAllah kalau jodoh ini panjang marilah doakan sy dan encik abdul sampai ke jinjang pelamin pulak ye. supaya tiada titlle illegalsary. nanti sah sajor. heheheee. semalam bersengkang mata sebenarnya nak tunggu pukul 12 tengah malam. nak wish. mengade kan. tp itu la setiap tarikh yang bermakna memang akan bersengkang mata sikit la untuk memberi ucapan kepada encik abdul. 

" kepada Abdul Rashid bin Abu Talib, selamat ulang tahun kita yang ke 6. Semoga hubungan yang kita bina ini akan kekal, dapat direstui dan diredhai oleh Allah. Mintak maaf atas segala salah dan silap. terimakasih sebab sanggup melayan kerenah dan perangai sy yg mengade2 kekadang ni selama 6tahun. diharap akan sanggup melayan sampai ke tua la ye. terimakasih sebab menjadi kawan, sahabat, kekasih, kawan bergaduh, kawan berkongsi cerita,masalah,gossip.hehehe.. Sayang Abdul Rashid ketat2 "


dengan itu mari saya tepekkan video dari youtube ni. memang menyentuh hati dan sanubari. 

You are who,what,when,where,why I Love.. The Last ♥



No comments: