Friday, October 05, 2012

Testimoni..... Foot Detox Patch

tajuk kemain gedik lagi, nak bertestimoni pulak kan. padahal sesaje je. sebenornye aku beli foot detox ni untuk emak kesayangan. sebab sebelum ni pernah belikan die. memang hasilnye die kate ok. pastu stop, skang ni beli smula. semoga emak bertambah sihat dan cergas dengan adanya foot detox ni. hehehe


aku beli foot detox ni dengan kawan aku. timekasih yana sebab pos dengan lajunye. hehehe. nanti kalau dah abis aku beli dengan ko lagi ea. yang penting kasi diskaun baik punye la. heee. ok ni gambar sebelum memakainye. kene bukak plastik tu. pastu tampalkan die. sebelumnye putih dan bersih. aku tampal sebelum tido.

keesokan harinya...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

inilah hasilnya selepas dicabut dari tapak kaki ku. kemain banyak toksik. agaknye lah. aku mane tau sangat. tp tgk kemain itam. hehe. sebelum tido putih dan aku memang dh basuh kaki ye. heee. pepagi bukak kemain koreng lagi. hahaha... tapi dulu mak pakai setiap hari kan, akan menjadi cerah cerah cerah dan cerah. xkan koreng macam memula....


tu maksudnya toksik sudah berkurangan la kan. ok la. kite pakai lagi malam ni ye. mesti cerah sket kot. kemain lagi nak hasil cepat je kan. hik3... 




No comments: